Nézd meg a lap alját is! A linkek ott vannak!

HAM csere-bere





Bejegyzés:
Keresek 50 MHz.re 4-5 elemes yagi antennát. Újszerű állapotú érdekel. Ajánlatokat vargaa82@gmail.com címre várom.

Hozzáadtam: March 3, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése




Bejegyzés:
Icom IC-718 modern, kompakt 100W-os RH adó-vevő jó állapotban eladó. Ára 125 eFt, csere lehetséges. (30)945-8500

Hozzáadtam: March 3, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése





Bejegyzés:
Eladó Yaesu FT-2400 2m-es mobil rádió beépítő kerettel, DTMF-es mikrofonnal, tápkábellel. 118 MHz-től 1174 MHz-ig. 5-25-50 W teljesítménnyel. Alfanumerikus/frekvencia kijelzéssel, menthető csatornákkal. ár: 30e Ft, vagy csere gyári frekvenciamérőre (Victor VC3165 típus is szóba jöhet). Méréstartománya min. 500 MHz-ig! érdeklődni telefonon (+36 30 2984308), vagy mailban (station pont ha1em kukac gmail.com).
de HA1EM


Hozzáadtam: March 3, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése




Bejegyzés:
Sürgősen CB rádió erősítőt keresek.

Hozzáadtam: March 3, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése



Bejegyzés:
Az FT-107m elkelt

Hozzáadtam: March 2, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése




Bejegyzés:
Magirus árbocok elkeltek. Köszönöm az érdeklődést.

Hozzáadtam: February 28, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése



Bejegyzés:
Eladó 1db szép állapotú FT-107M SSB, CW, AM RH transceiver (warc sáv nincs). Irány ára: 60 000. Csere lehet: FT-7, TS-130V, HW-16, HW-9, HW-8. Telefon: 0630 8683267.

Hozzáadtam: February 27, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése





Bejegyzés:
Magirus antenna árbocok eladóak a készlet erejéig. Beengedve 1.9m, kitolva ~10m-es 30e Ft
http://www.ha4023.fw.hu/index.php?menu=1&lan=hun
Kattints a képre.
305766598 csak 19:00-20:00 között.
Hétvégén átvehetőek.


Hozzáadtam: February 26, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése



Bejegyzés:
Sziasztok

Korlátozott számban rendelhető, régebbi adóvevőkbe, és kommunikációs vevőbe utólagosan beépíthető Notch filter.

Csillapítás:

250 Hz 30 dB
500 Hz 35 dB
1000 Hz 41 dB
1500 Hz 43 dB

Nyák méretei: 82x50 mm
Árnyékoló dobozba építve: 90x55x15

Érdeklődni a megadott email címen.
Ára: 8000.-


Hozzáadtam: February 26, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése




Bejegyzés:
Keresek megkímélt állapotú dual sávos kézi rádiót PL.:yaesu ft-60,VX-5,... vagy ezen típusokhoz hasonló tudásút,alap tartozékaival max. 30000ft-íg (posta költséggel) Ajánlatot ár megjelölésével és képekkel várok.

Hozzáadtam: February 25, 2015
Töröljük ki Válaszoljunk IP megtekintése
Powered by PHP Guestbook 1.7 from PHP Scripts
 
1 2 3 4 5 6 Következő Utolsó
Stop Guestbook SPAM



Ez egy ingyenes rádióamatőr célú hirdetési oldal (non-profit). Az oldal üzemeltetői nem vállalnak semmilyen felelősséget a hirdetések tartalmáért.

A feladási oldalon a biztonsági szám mezőt nézzétek meg először! Ha nem 5 db szám van benne akkor frissítsétek az oldalt. A kérdésre is válaszoljatok, külömben nem kerül fel a hirdetés. Erre a gyakori "robot" támadások miatt volt szükség. Minden esetben az utolsó 200 Hirdetés látható. A régebbieket egy arhívumba fogjuk áthelyezni. Egy session-ban csak egy hirdetést tudsz feladni.

Nem lehet képet és smilet (mosolyka) megadni a hirdetésekben. Kérek mindenkit, hogy árral és korrekt elérhetőséggel hirdessen, törekedjen mindenki a rövid pontos megfogalmazásra. Azokat a hírdetéseket, melyeknek a feladója nem azonosítható egyértelműen a moderátorok törölhetik! A "gyalázkodó", sértő, trágár kitételeket tartalmazó bejegyzéseket a moderátorok törlik!
Aki szeretne hirdetni azoknak lehetőség:
http://cserebere.pannondxc.hu/
hamborze.hu

Bolt:
http://www.voxline.hu/
http://www.alinco.hu/

Ha problémád van vagy törölni szeretnél egy hírdetést akkor írj egy e-mailt: